شبكة ومنتديات صدى الحجاج - عرض مشاركة واحدة - انا اسفة جدا عمو ياسر سامحني
الموضوع
:
انا اسفة جدا عمو ياسر سامحني
عرض مشاركة واحدة
08-06-2009, 10:28
رقم المشاركة : (
4
)
لوني المفضل :
#360000
رقم العضوية :
876
تاريخ التسجيل :
12 - 3 - 2009
فترة الأقامة :
6313 يوم
أخر زيارة :
20-01-2023
المشاركات :
4,260 [
+
]
عدد النقاط :
10
الدوله ~
الجنس ~
رد: انا اسفة جدا عمو ياسر سامحني
ياااااااااااااااااااااااااه سيدى يا سيدى ابصتى يا ست شيراز ما فى بعد كده كلام والله يكتب بماء العيون سلمت الانامل اخى ياسر دمتم جميعآ بود
بينات الاتصال لـ »
لا توجد بينات للاتصال
مواضيع »
•
تعبت وبدك تسرع جهازك تعالى هنا
•
أختار وظيفه للعضو اللى بعدك وهو وحظه
•
ماذا تريدى ان تكونى
•
الملوخيه وصاااااااااااالت مش هتقدر تغمض عنيك
•
طابا السحر والجمال
الأوسمة والجوائز لـ
»
لا توجد أوسمة
إحصائية مشاركات »
عرض المواضيـع :
[
+
]
عرض
الـــــــردود
:
[
+
]
بمـــعــدل
0.67 يوميا
نور
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى نور
البحث عن المشاركات التي كتبها نور